BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 5, 2011

hipokrit!!~~

salam reader!!~~
.
.
ary iney sya nak ceritakan kpda anda semua tentang hipokrit etuuuu!!..
sapa yg hipokrit ituu...??? sapa n siapa??
sebenarnya saya nak  cerita tentang ituu p0wn sbb ramai n terdesak d dalam fb orag benci dgn orang yg perangai HIPOKRIT.. kenapa??? sbb apa aq tertanya.. aq jgak bnci sesgt org yg hipokrit ini... sbb ia sgt berdosa besr...seperti org munafik..,,
tpi saia ta bleh jgak buat jht dpn org nnti org suka kutuk mcm2 plak..kan tmbh dosa largh plak org yg kutuk tu kann..,, kesian kan,,, tpi saia terasa la plak klu org tuu kta n mcm nak perli yg dya ituu "anti hipokri"
terasa,,, taw,,,sbb saia iney ta baeq n ta pernah nak baeq ngan org sbb saia ta biasa.., tpi skunk iney sya dah mula perngai sombong knapa?? sbb ntah,, bkn mula skunk mmg dri dulu lgi,, sya harap smua org phm persaaan sya yg sombong iney,, tpi bkn niat sya nak sombong dgn smua org tpiiii sya mmg mcm iney,, jdi minta maaf bnyk kpda org yg sya sombong n sya mmg ta boleh nak kawal emosi saia yg smua iney okey!!~~
saya harap kamu smua kan phaam apa yg saya nak maksdu smua iniey!!~~ saya anti sesgt hipokrit..
padahal saya sendiri hipokritt,, itu membawa maksud sya anti+benci pada diri saia kerana saia ada perangai hipokrit,, bkn saya sja,, tpi org yg kta dya anti hipokrit jgak anti saia kann,, huhuhuu
tapi ta pa klu n jika anti saia,,, saia setuju sagt,, love korang yg anti saia yaaaa,,, hyep,, heppy nyaa,,
(hanya tuhan ja yg tahu saya ini seorang yg kesepian)
bubyee!! syg ampa smua nuhh!! lope u all... muahhhaaaahhaaa..
hehheee,,,
byeeeee 
i love u all muahaaaaa
salam,,
doa kan sya semoga bleh jwab exam ,,, yeahh!!~~ aminn